Fläng fläng!

Lugn dag men mycket gjort hittills! Jag började dagen med lite sovmorgon uppföljt av nytta i form av disk. 12.30 hämtade jag Sandra på skolan, och vi åkte hem och degade lite. Lite senare blev det träning på varsitt håll, och direkt efter ut till ICA Maxi för att handla lite förnödenheter för ikväll och i helgen. Hem och vände med kylvarorna, och sedan till Apoteket i Tuna Park för lite skavsårsplåster bland annat. Jag spelade nämligen innebandy igår med en kollega och hans kompisar, och fick skavsår under fötterna (fel strumpor, hmpf). Eftersom jag ska spela Företagscupen i innebandy imorrn med Transcom, så kan det vara bra att vara preppad med sånt!

Nu börjar min och Sandras myskväll! Vi ska först laga mat och plocka rent lite här hemma, och sedan äta och mysa till en av de två filmer vi köpte idag Sahara och Honey. Blir nog alla tiders, tror ni inte? :)

/ Johan

Kommentarer
Postat av: Pethra

Tacktack. :)

2008-04-11 @ 22:50:35
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0