Företagscup!

Idag har det varit företagscup för hela slanten! Det var 15 deltagande lag, vilka utgjorde de tre grupperna A, B och C. Vår första match slutade med hela 17-0 till oss, jag gjorde andra och trettonde målet. Därefter fick vi möta det svåraste laget i cupen, ett lag som egentligen bestod rakt av av innebandyspelande 18-20-åringar. Det var inte ett företag, utan de hade bara ringts dit som mixlag då det egentliga företaget hade gett återbud samma dag. Tråkigt!

Turneringen gick bara sämre och sämre, trots att vi gjorde en snygg 2-3-match mot "innebandyspelarna", och vi vann ingen mer match - ut åkte vi. Det betydde att det inte blir något spel imorgon, och att jag får vila min arma kropp, haha! Jag fick dels bygga på mina skavsår under fötterna, och jag fick rejäl träning i knän/lår, det uppskattas - 120min superintensiv innebandy är inte fel alls!

image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0