Jag har en dålig dag, jajjemensan

418677-192
Ångest

Hur kan jag överhuvudtaget tro att en tjej som jag ska kunna bli smal och gå ner de där önskade kilona? Jag som älskar mat, godis, dricka och allt annat ätbart. Jag som egentligen hatar att träna och är typ den lataste i världen.

Varför kan jag inte bara låta bli? Varför kan jag inte bara ta mig i kragen? Visst kan jag det men minsta lilla dåliga dag, då faller allt. Jag måste lära mig att hålla ut, att se positivt på saker och fortsätta trots motgångar.

Men idag är det bara ångest, misslyckande och självhat som finns.

Ny dag imorgon - det är tur det.

Se dagens misslyckande här

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker du kämpar på jättebra! Följer din tränings/matblogg också, det peppar mig också som försöker gå ner lite och jobba upp min kondition. Tyvärr har man dagar när allt rämnar och det går skit, men det är tur att det kommer en morgondag när man kan göra bättre ifrån sig. Heja på!

2008-04-10 @ 12:04:45
URL: http://johannabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0