Jobb, jobb, jobb

Studenten om drygt en månad och sen blir det jobb. På Silvan självklart, men jag hoppas på att få tider på posten också. Har precis ringt lite men fick inte veta något idag och suck säger jag bara.. vad svårt det är att kombinera jobb hit och dit! Det bästa skulle vara att få ett heltidsjobb eller åtminstone 75% någonstans så man slapp kombinera 25% och 50% jobb. Fast jag antar att jag inte ska klaga, det är inte alla som har jobbat på ett och samma ställe i två år och varit fast anställda i ett och ett halvt år och bara är 19år! :)

Efter studenten har jag ju i alla fall inget plugg att tänka på så då är det bara att ta allt jobb man kan få och göra det bästa av situationen. Det blir nog bra i sommar också :)

/ S
418677-222
På Silvan har jag jobbat sedan maj 2006, alltså sen jag var 17 år.
Står i kassan och är anställd som kassamedarbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0