Jobbigt jobb

Hemkommen från jobbet för någon timme sedan! Haft en hektisk dag med mycket flängande. Har främst utbildat en ny grupp i merservice tillsammans med Patrik. Han fungerade jättebra, och jag tyckte att jag gjorde okej ifrån mig också. Det blev dock lite struligt på grund av bristande kommunikation senare, och jag fick hålla i två möten istället för att utbilda, så jag fick lämna Patrik själv en timme. Det gick dock bra till slut som tur var.

Fick tillbaka mina resultat från vårt test i "skriftlig kommunikation", ett prov liknande ett nationellt prov från gymnasiet, med stavning, meningsbyggnad, syftning o.s.v. Jag hade väldigt bra resultat, men det kändes fortfarande inte bra. Var inte bäst, och hade inte alla rätt. Frågan är om det är självkritiken som bör skruvas ned en aning.

Men men. Nu blir det träning för hela slanten :)

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0