Tidig tisdagmorgon!

Idag vaknade jag av mig själv, 35 minuter innan väckarklockan skulle ringa - alltid lika skönt. Om en liten stund ska jag ge mig ut och jogga lite och sen gå in för att träna till träningsvideo som jag har här hemma. Ikväll blir det också ett Spin medel/pulspass på Friskis. Och faktiskt, jag är inte spärrad där längre, nu kan jag boka pass precis som vanligt igen. Jippie!

Tyvärr hade jag en ofrivillig vilodag igår då jag fick huvudvärk och inte hann till gymmet innan de stängde. Men men, det kompenserar jag med att klämma in ett joggingpass på torsdag, då jag egentligen skulle ha haft vilodag. Fast ändå, jag måste bara klaga på hur surt det är när man inte kan träna fast man vill - mitt humör var inte på topp igår om jag säger så!

Nej alla glada, nu ska jag ta och skutta ut och röra lite på döfläsket ;D
Ha en bra dag! / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0