Back to reality

Tisdagmorgon och jag börjar inte jobba förens 14.30 idag, skönt! Tyvärr var det ett tag sen vi skrev i bloggen (nu igen) men det är svårt att finna tid när vi inte har några direkta vardagsrutiner. Annat var det när jag gick i skolan och det var samma sak varje vecka.

Men hur som helst, i helgen var vi på Skara Sommarland tillsammans med Johans mamma, lillasyster och Janne. Trots lite halv dåligt väder så var det roligt och vi badade i vattenlandet i några timmar. På kvällen åt vi en jättegod pizzabuffé och drack några öl och cider. Egentligen hade vi inträde till söndagen också, men det regnade och himlen såg tråkig ut så vi åkte hemåt.


Väl hemma på söndagen sov jag och Johan ett tag, vilket var välbehövligt. När vi vaknade åkte vi och handlade ingredienser och lagade sedan en jättegod laxpasta (johans mammas recept). Till maten tittade vi på film (the green mile), myste och njöt av att det var vår 1,5års dag =D


Nej, mina vänner, nu ska jag städa lite. Efter det bär det av till gymmet! See ya ;D
/ Sandra



Kommentarer
Postat av: amelie

åh, den gröna milen. Min absoluta favoritfilm!

2008-08-12 @ 11:56:00
URL: http://metrobloggen.se/ameliepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0