Fan vad konstigt, jag är ledig!

Idag är jag ledig, det mina vänner, är inte så vanligt.

Jag började dagen med att gå upp 06.45 för att skjutsa Sandra till jobbet. Direkt hem igen och sova till 10.20 - skönt! Steg upp, fortfarande väldigt seg, satte mig vid datorn och pillade ett bra tag, tills det var dags att ladda med preworkout-drinken Rage. Packade väskan med träningskläder och tillbehör, och åkte och hämtade Sandra. Hon skulle åka från det ena Postenkontoret till det andra, och jag fick ställa upp :). När jag släppt av henne blev det ASK och ett 50min långt biceps/bröstpass, som dock inte gick så bra, jag fick ont i axeln när jag körde cablecross, och lade av lite tidigare än tänkt.

Väl hemma igen tog jag en vassleproteindrink och började diska lite. Tiden går faktiskt både snabbt och långsamt samtidigt känns det som. Förmodligen för att man vill både njuta och få mycket gjort.. nu ska jag diska vidare.

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0