Glider på en glädjevåg

Nu jävlar är jag igång på alla plan - jag stormtrivs med min livssituation till 100%. Allt är bra:

* Bra jobb och bra kollegor
* Underbar sambo som jag älskar
* Kommit igång riktigt riktigt bra med träningen - pepp!
* Börjat äta bra mat varje dag
* Ekonomin ser ljus ut
* Resa bokad i vinter (på tvåårsdagen!)
* Börjat unna mig själv mer sömn

Jag glider verkligen på en glädjevåg, en sån som inte tycks stanna för något just nu.
Det är delvis därför jag inte skrivit så mycket blogginlägg, och jag vet inte om jag känner för att ursäkta mig för det heller. För första gången på riktigt länge har jag andra prioriteringar - även om jag gärna skriver när tid finns! :)

Hoppas det är bra med er också!

Johan - the surfer


Kommentarer
Postat av: Hannah N

Ville bara säga att jag älskar eran blogg. Ni påminner så mycket om mig och min sambo, förutom nyttigheterna.. Men jag måste säga att ni pushade mig lite nu till att verkligen ta tag i träningen :)

Keep up the good work!

2008-08-14 @ 14:54:14
URL: http://hannahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0