Gråtrist dag, sprakande kväll?!

Nu har det precis börjat regna. Typiskt. Fast å andra sidan, jag sitter ju ändå bara inne och ugglar, så vad spelar det för roll? Har dragit i mig en dos Rage för 15min sedan, och man känner hur huden börjar sticka - då vet man att det är dags att pallra sig ner till gymmet.

Kvällen bjuder på festligheter, vi ska till Fia och Putte, Fia fyller år idag, och Putte fyller år någon gång i närheten, plus att de har nyligen flyttat ihop, så det blir lite blandat tema på festen :) Blir nog roligt. Får se hur mycket jag dricker, förmodligen inte så mycket alls, iom att jag är ensam teamleader på Transcom imorgon för första gången. Blir pirrigt att larma av och på, om det blir något strul x).

Nu rycker det i gymtarmen, ses gott folk!

/ Johan på ragetripp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0