Jag hittar vägen tillbaka

Idag kom jag på en sak. Jag saknar att dansa! Från sista terminen i sexan till sista terminen i nian dansade jag Streetdance Locking (d.v.s tre och ett halvt år) och tyckte att det var rikigt kul. Varför jag slutade är en annan historia som handlar om att börja på gymnasiet och början på förlora mig själv. Men nu har jag till 99% bestämt mig för att börja igen =D På tisdagar finns det en kurs på PP Dansforum här i Eskilstuna och tiderna passar faktiskt med mitt "schema". Men nu undrar jag, är det någon som är intresserad av att börja tillsammans med mig? Kursen är för nybörjare/fortsättare så även om du inte har dansat Locking förut så häng på!

Idag kom jag på en sak till. Det är jag som styr mitt liv, jag är chef och kan ge order. Jag gör mitt liv till det liv jag vill göra det till. Jag har makten att forma mitt liv precis som jag vill ha det. Det är slut med ledsna miner och suckar över att livet inte är "som jag vill". Imorgon tar återtar jag huvudrollen i mitt liv!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0