Underbart!

Jag är igång på riktigt igen! Hur skönt känns inte det?! Jag har gymmat 3 pass på 5 dagar och sprungit 2 pass á 2,5km på 6 dagar. Det är jag nöjd med, det sista löparvarvet tog jag på 14min från bilen till bilen, vilket blir runt 3km i kuperad terräng. Det får godkänt, med tanke på formen. Mitt mål just nu är att komma i shape - sådär så att man sover bättre och orkar mer, har lättare att koncentrera sig. Det är det som är det bästa med att vara god form tycker jag. Sedan får mitt lilla slappa bälte under naveln gärna minska, som en bonus :)

Idag har jag fått tillskott i tillskottsfamiljen! :)



Rage by Fairing -
Rage innehåller inte bara ämnen som påverkar din muskelkapacitet utan även din mentala förmåga. L-tyrosin och l-fenylalanin stimulerar bildandet av dopamin och noradrenalin på en hälsosam nivå. Dessa två ämnen är viktiga signalsubstanser i hjärnan som påverkar vår vakenhet och alerthet. Även koffein har en positiv effekt på hjärnan genom att blockera de trötthetssignaler som ökar vid träning. Genom att både stimulera din vakenhet och motverka trötthet kan Rage hjälpa dig att hålla ett högre tempo och en bättre fokus genom din träning. Kreatinet i Rage fyller dina musklers depåer, och ger dig mer kraft och uthållighet för att du skall kunna prestera ännu bättre.

Den har fått superomdömen av 9/10 användare, då den ger ett rus under träningen som gör att man orkar fortsätta längre, göra fler reps och att man får en overkligt bra pump - man känner innan passet hur kroppen reagerar genom att klia under huden, ungefär som när en hand/fot sover ni vet, fast på ett positivt sätt.

Star-Bar är helt enkelt en bra proteinrik bar med smak av toffee. Godisgod och bra innehåll - I like. 149kr för 12 är bra mycket billigare än att köpa liknande bars för 30kr i affär.

Så, nog med träningssnacket! Kvällen är lite oklar fortfarande, ska vi bowla, ska vi ut på krogen, och isåfall, ska vi dricka?
Vi får se hur det blir. Nu hade jag tänkt plocka lite i lägenheten iallafall, innan min sötis kommer hem.

Jag ser fram emot den här helgen, hoppas er helg blir bra! Ta hand om er :)

/ Johan - blivande hårdtränare? :D

Kommentarer
Postat av: amelie

duktig du är!

2008-08-02 @ 07:51:08
URL: http://metrobloggen.se/ameliepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0