Äntligen resultat!

En 35 minuter rask promenad blev det, kom nyss in och har ätit lite frukost :)

Igår när vi var och handlade köpte jag någonting nytt. Köpte hem och testade Naturdiet choklad. Den var riktigt god faktiskt, så nu ska jag byta ut några måltider då och då mot denna och se om det fungerar! Jag tror verkligen inte på att byta ut alla mål eller ens många, ifall man inte är överviktig, men att använda det som mellanmål osv. tror jag är en bra grej för mig. Naturdietshaken innehåller 100 kcal vilket är väldigt snålt även för ett mellanmål :)

image90
Vägde mig imorse också och fick ett glädjande besked! -1,5kg

Nu ser jag fram emot kvällens spinningpass på Friskis, ska bli skönt att få svettas lite ;)

JAG ÄR PÅ G!

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker inte alls chokladen är god, så idag köpte jag vilda bär istället. :p Ska smaka den till lunch imorgon tänkte jag :) Jag byter ut 3 mål om dagen ( dvs frukost lunch & middag)och äter frukt därimellan. Ska hålla på i 2 veckor till, får se om det ger nåt resultat! :) ( självklart tränar jag också ;))

2008-02-21 @ 19:53:29
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0