Blandad kompott

Nej, nu tar jag mig i kragen och skriver ett litet inlägg :) Har varit allmänt putt på verkligheten och människor, så jag har inte haft så mycket ork till mer än det nödvändigaste. Men nu känns det bättre!

I lördags hade jag några av tjejerna här och jag måste tacka för en utomordentligt trevlig kväll! Tack för alla fina presenter! Jag fick:
~ Heldag på stan med Chris inkl. fika och lunch eller middag
~ Make up store Eyedust från Louise
~ Guldhalsband från Sara
~ Nessesär goodiebag från Malin & Jenny
~ Vinäger&Olj flaskor och två hjärtfat från Amelie
Jättefina saker!!

Johan är hemma sjuk idag också, som ni kanske läst redan. Just nu ligger han på soffan och sover men snart ska vi åka och fixa lite smått. Bla. köpa gymkort till mig, kanske ta en sväng förbi jysk och sen handla på Willys. Efter allt detta blir det en promenad för min del och sen ikväll ska jag nog på Spin puls/bas!

Nej, nu slutar jag för stunden. Hörs senare :)
// Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0