Cashgame-natt med trevliga utlänningar

Poker alltså. Satt ett bra tag, förmodligen två timmar vid samma bord och skickade småpengar fram och tillbaka. Anledningen att jag stannade var en trevlig engelsman som jag chattade med nästan mer än jag spelade. Tror nästan att alla kring bordet störde sig på att vi skrev istället för att betta, men så kan det vara :) Nu ska jag iallafall krypa ned med Sandra i sängen och sova till 7.00 då jag ringer och berättar att jag inte riktigt är frisk ännu, och att jag därför behöver bli sjukskriven även idag.

Hoppas verkligen att min hals ger sig snart, orkar inte hosta mer nu. Nu blir det en kopp te tror jag, sedan en Mucoangin och hopp i bingen. Adios!

/ Johan the chatmaster

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0