Dagens I-landsproblem

God morgon!
Om en timme ska jag och Johan åka på spinning, men först blir det risgrynsgröt till frukost. Efter träningen så ska vi nog passa på att sola och sen blir det hem och städa m.m

kväll är vi bjudna till Totte på fest :) Men mitt stora dilemma är: Att dricka eller att inte dricka. Vet inte alls hur jag ska göra. Är sugen på att dricka lite och ha det kul, men det går att ha kul ändå plus att då slipper jag vara bakis och jag slipper alla kalorier. Hmm, får se hur jag gör..

Men som sagt, nu blir det risgrynsgröt! Ska bara väcka älsklingen först :)

Hörs!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Johan

drick vin, innehåller väldigt få kalorier, och ibland får man faktiskt unna sig någonting. bara att skita i att äta dagen efter om det skulle vara så

2008-02-09 @ 11:40:00
URL: http://vidners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0