Haha, alltid peppning!

Det handlar mest om att jag ska hitta mig själv .
Tänker lite annorlunda, för att testa om det funkar. Jag satsar extremt högt, för att åtminstone nå en bit på vägen, så jag inte står där helt utan resultat. Kanske en aning dumt, men jag vill se om det kan fungera! Jag satsar på att gå ner totalt tio kilo, men vem vet, jag kanske är nöjd efter fem? Huvudsaken är att jag blir nöjd till slut, att jag känner mig "hemma" i min egen kropp och att jag mår bra!


Idag ska jag träna på Nautilus för första gången sedan ett år tillbaka, ska bli grymt! Dock blir det inte gym idag i och med att jag behöver instruktioner tillsammans med en instruktör, men lite kondition och egen styrka blir det ialla fall! Jag vill komma in i vanan att gå dit, precis som det var förut och precis som det nu är med spinningen :)

Ta hand om er!
/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0