Helgdag, du underbare

Lördag. Tack för det! Efter en arbetssam vecka är det äntligen helg. Sovmorgon blev det dock ingen, jag ställde upp och körde Sandra till jobbet istället.Tyckte det kändes trevligt, plus att om jag följde med och köpte lunch åt henne på Willys så kunde vi ligga och dega tillsammans i sängen lite längre :) Väl hemma var tanken att jag skulle städa, diska, plocka och greja, och det har jag börjat med så smått också, men jag mår lite konstigt. Jag känner mig yr, och seg. Kom å andra sidan precis på att jag inte har ätit något ännu idag - det kan vara dags för det!

Lunchen består av fil och müsli, mer har jag inte riktigt ork till. Sedan ska jag bekämpa det konstant växande diskmonstret. Jag lämnar ett avtryck till senare i eftermiddag :)

/ Johan den avdankade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0