Herr sjuk är uppe på benen!

Goder morgon! Eller snarare lunch kanske. Idag mår jag bra mycket bättre faktiskt. Huvudvärken har lagt sig och febern känns inte av så mycket. Halsen är dock inte bra, och jag är fortfarande förkyld och magen känns inte helt stabil ännu.

Nu har jag iallafall tänkt göra lite nytta. Sandra har ju tjejmiddag ikväll, och som hon slet igår för att fixa fint här hemma! Då mådde jag för dåligt för att hjälpa till, men nu när det värsta är borta så ska jag försöka få lite gjort :) Idag kommer jag dock gå på rejäl sparlåga trots att jag mår bättre. Vitaminer, värktabletter och fibberrik mat och en massa vila, så ska jag nog snart vara redo att jobba igen. Inte bra att missa för många pass på jobbet..

Igår innan vi gick och lade oss tittade jag på Snatch. På en skala 1-10 ger jag den 8.5. Vad tycker du om den?

/ Johan

Kommentarer
Postat av: Schön

Är nog en 8 här. Så jävla grym klippning i den!

2008-02-18 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0