Ibland är det bra att hör efter med sig själv hur läget är

image85
När jag är hemma och inte mår så bra hinner jag alltid tänka massor. Oftast bara till min fördel. Så har det även varit idag. Jag har mer eller mindre lärt känna visa sidor av mig själv på nytt och jag hoppas och tror att det kommer komma ut någonting bra ut av den här dagen, trots allt.

Det som jag tänker mest på nu för tiden är träning, mat och hälsa. Hur jag ska få det till en så naturlig del av vardagen som möjligt och hur jag, en tjej med enorm aptit (egentligen) som är jättelat, ska kunna behärska mig och ha självdiciplin?

Nästa vecka är det lov från skolan och jag tänker då passa på att rannsaka mig själv ytterligare. Ska sätta upp delmål, "regler", belöningar m.m. För jag ska lyckas med mitt mål, på något sätt, det lovar jag mig själv!

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken förändring på ditt ansikte! smalt på sista bilden.

jag gillar eran blogg. och ni är ju för söta tillsammans :)

2008-02-13 @ 23:34:35
Postat av: Anonym

Det är inget fel på dig.

2008-02-14 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0