In sickness and in health

Idag är det inte så piggt med paret Hermansson/Andersson. Min kära Johan ligger på soffan och mår jättedåligt, troligen i någon slags influensa. Jag själv är förkyld med inslag av illamående. Dock mår jag mycket bättre än stackarn min, men jag mår inte bra jag heller. Som tur börjar jag dock känna mig bättre, skulle verkligen inte vara kul om båda blev tvungna att ligga. Eftersom att jag är den piggaste är det jag som får pyssla om min älskade, och det gör jag så gärna. Vill att han ska ha det så bra som möjligt, när han mår dåligt.

Just nu är jag på uppdag att ta reda på vad tv-kanalerna har att erbjuda idag. Ser ganska glest ut på dagen med underhållande program, så det får nog bli en av våra egna filmer. Ska kila mig tillbaka till Johan nu och byta ut hans blöta handduk, ge honom lite mer te och sen krypa ner bredvid honom och hoppas att vi frisknar till snart.

Ha en bra dag!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar ni e alltid sjuka? :P

2008-02-15 @ 15:53:18
Postat av: Anonym

Ja ni verkar alltid vara sjuka, iallafall Sandra!

2008-02-15 @ 15:57:39
Postat av: Sandra & Johan svarar

Har man otur så har man.. Dessutom smittar vi varandra med det ena och det andra.

2008-02-15 @ 16:18:42
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo så kan det vara ibland. Hoppas att ni blir friska iallafall =)

2008-02-15 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0