Jag har gett mig fan på det :D

Idag var första gången på riktigt länge som jag bar tajt tröja (eller relativt tajt) till jeans - det kändes sådär. Jag tror att jag har gått ner något kilo eller så, men det känns fortfarande inte bra. Jag vet att jag inte är tjock, men det jobbiga är att jag känner mig pluffsig - och det är väl hur det känns som räknas? Jag vet också att jag bara är "en i mängden" av alla tjejer som säger att de inte gillar sitt utseende och att de ska gå ner lite i vikt. Skillnaden med mig är dock att jag ska klara det! Det är många som bara pratar tomt prat och sedan aldrig kommer till skott, men det ska inte hända mig. Jag ska lyckas! :D

image67
Måste bara passa på att ge credit till alla tjejer (och killar) som har lyckats/är på väg att lyckas nå sina mål - vilka mål det nu än handlar om. Min vän Amelie är en utav dem, en utav de personer som jag känner som har grym viljestyrka och självdiciplin. En som har lyckats att nå sitt mål.

Man kan nå dit man vill - om man bara ger sig fan på det! :)
// Sandra

Kommentarer
Postat av: amelie

duärfin sandra! tvivla inte på det. om jag klarade det, så kan du också! det vet jag

2008-02-01 @ 22:00:09
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0