Jag vill inte, inte, inte, inte!

Det blev ingen information för mig på Mälardalens högskola. I och med att jag jobbar idag så kändes det stressigt med mat osv. så jag gick hem istället. Men att jag gick ångrar jag nu, jag skulle ha tagit bussen istället. Mina öron värker, jag har ont i huvudet, kroppen känns alllmänt konstig och jag har ont i halsen. Tur är det ialla fall att jag är hemma att litet tag och kan vila. Pallar inte bli sjuk!

Dock finns det några positiva saker idag också.
Bildspelet är visat och det blev jättebra! Kommer visas några dagar till.
Dessutom har jag redan gått 3500 steg idag, så bara 6500 steg kvar!
Och jag har hittat mitt passerkort till mitt område i skolan, så nu slipper jag knacka ;D

image84

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0