Kunde jag inte få vara 18 tills jag blir 20?

Då var födelsedagen nästan till slut och jag somnar snart med blandade känslor över hur dagen har varit.. Har haft mycket att göra, stressat och flängt, men det blev bra resultat med mat och städning. Fått fina presenter av de som grattat mig men många verkar ha missat min födelsedag? När man inte lägger ut en bild på morgonen på bdb med texten "Idag fyller jag 19år", ja då verkar det som om folk (vänner) inte har så stor koll ändå. Men tack alla som gjort dagen bra :) Och särskilt Johan, som har varit underbar idag <3

Fick som sagt mycket fint bla. pajform, presentkort, våg, mp3, 500kr, muffins, parfymer, strumpor m.m

Nej, vill bara avsluta med en bild på tårtan (som min moster bakat) och ett stort grattis till mig själv!
image67

Ta hand om er själva och varandra!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :) Även om det är lite sent :)

2008-02-03 @ 23:06:13
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: amelie

jag kom ihåg ;)

2008-02-04 @ 07:54:28
URL: http://ameliepetersson.blogg.se
Postat av: anna

kan det vara så att dina vänner har fullt upp kanske?
jag tror inte dom menade att vara taskiga eller så.

jag gillar eran blogg förövrigt.

/ Anna

2008-02-04 @ 14:20:21
Postat av: Sandra svarar

Anna: Javisst kan det vara så :) Men lite ledsamt känns det i och med att det var fler än en som glömde.
Kul att höra att du gillar bloggen :) Hade!

2008-02-04 @ 15:49:31
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0