Man fyller ju bara 19 år en gång

Blev ingen utvärdering av vecka 5 igår, så jag skriver en nu. Var ingen vecka som jag satsade stenhårt, men det är ändå bra att utvärdera och se vart jag står.
Träning
~ 45 minuter spinning
~ 50 min promenad
~ Tyvärr blev det inte mer, städade en hel del dock och det tar på krafterna
Mat
~ Helt okej vardagsmat
~ Lite för stora portioner
~ Födelsedag och jag unnade mig lite gott (man fyller bara 19 år en gång)

Idag är det nya (fortsatta) tag! Promenad till skolan 25 min, sedan idrott och jag var i tjejgymmet. Blev 15 min cykel,  150 hopprepshopp i intervaller, 100 situps, 30 armhävningar, 30 rygglyft, 60 benlyft, massa dans och övriga rörelser.

I can do this!
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0