Orkeslös - men frisk?

God kväll allesammans! Det har varit tyst från mig det sista dygnet ungefär, men jag lever, jag har bara varit lite seg :) Jag har faktiskt blivit av med hostan nu till 90%, kanske tack vare medicinen jag fick utskriven, vad vet jag. Nu ska jag iallafall tillbaks till jobbet efter helgen vilket känns grymt bra! Jag hoppas att jag kommer må helt hundra i veckan, då jag hade tänkt dra igång hårt med träningen. Hur länge brukar man säga att man ska vänta?

Idag kom lönespecifikationen - oh my god! Vill inte skriva ut exakt hur mycket, men jag kan säga att övertidsarbetet har gett betalt! Har aldrig fått en så stor lön tidigare. Jag fylls dock av vemod, då jag vet att jag inte kommer få så stora löner igen i.o.m. det nya lönesystemet. Det känns lite trist faktiskt. Men det är bara att fortsätta prestera bra så kommer pengarna också, I guess.

Nu kommer Sandra hem om en halvtimme ungefär, skall fylla hennes mp3 med musik så hon har lite i lurarna när hon är ute och går promenader :) Sedan ska jag diska klart också, för imorgon kommer min lillasyster över på mysdag hos oss! Det var min och Sandras födelsedagspresent till henne, som vi inte gjort till verklighet förrän nu.

Skall ladda kamerans batterier också, så det kommer upp lite bilder på bloggen de kommande dagarna ;)

Stay tuned!

/ Johan den nyfriske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0