På sportlovet ska man väl sporta? ;)

Här kommer en utvärdering av vecka 8! Min bästa vecka so far :)

Träning
~ 4 x 45 minuter spinning (dvs 4 st baspass)
~ Simmat drygt 1 km
~ 1 h, 50 min promenad

Mat
~ Har börjat med Naturdiet och trivs väldigt bra med det och tänker fortsätta. Byter ut minst ett mål per dag men äter även minst ett riktigt mål mat om dagen.
~ Har legat på kaloriunderskott varje dag, några dagar till och med 1000 minus.
~ Lärt mig kontrollera mig själv bättre. Kan ta två nötter och sen vara nöjd, tex

Jag har nu gått ner totalt 2 kg sen jag började, men nu kör jag stenhårt och hoppas på ännu snabbare viktnedgång! 102 dagar kvar till studenten och jag börjar se resultat och det peppar mig verkligen. Har minst fyra träningspass inplanerade nästa vecka, vilket känns jättebra! Men jag hoppas att jag hinner med flera än så, och massor med promenader :)

Den här bilden är tagen idag. För bara några veckor sedan satt kjolen tajt plus att jag aldrig skulle ha stoppat ner tröjan sådär.

Älskar framsteg!

Lyckönskningar till alla andra som jag också vet kämpar, ni är grymma!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är så jäkla duktig, jag blir helt peppad av att gå in här och läsa! tänkte bara höra med dig, du tränade till någon video har jag för mig? Jag är på jakt efter en lite bättre än den jag har nu nämligen :)

2008-02-25 @ 22:01:42
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0