Projektarbete 100p

image82

Jag håller på för fullt med bildspelet som visas för första gången imorgon. Blir riktigt bra tycker jag! Har just nu 49 bilder och jag tror att jag håller mig till det, varken fler eller färre. Tio bilder är på mig men det tycker jag är okej med tanke på att jag är den som har fotat flest sessioner tillsammans med Johan. Nu ska jag bara få bilderna att bläddra av sig själva med ca 6 sek mellanrum. Och det kan jag säga att det är inte lätt när man har den engelska versionen av powerpoint och det var över ett år sedan jag gjorde ett bildspel ;D

// Sandra

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; tack så mkt! :)

2008-02-11 @ 18:25:49
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Kassler

Haha, nä vi har ju märkt att du inte är så bra på engelska... ;)

2008-02-11 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0