Självdiciplin, viljestyrka och -10kg

God morgon!
Idag är det ca 120 dagar kvar till Studenten! Fyra månader och en dag :) Det är helt sjukt vad tiden går fort. Känns som om jag faktiskt kommer klara skolan ändå, fyra månader orkar jag nog hålla ut och kanske till och med plugga lite, haha!

Min största utmaning blir nog att går ner ca 10 kg på 120 dagar - men jag ska klara det! Den här gången tänker jag inte misslyckas :) Jag vill vara nöjd på studenten, kunna ha precis den klänningen jag vill ha och inte känna mig som jag gör idag. Alla träningstips, mattips och annat är väldigt välkommet. Har redan en plan över hur de kommande fyra månaderna men lite tips är aldrig fel och variation är kul :)

Ska hoppa in i duschen nu, sen frukost och efter det en promenad till skolan.
Ha en härlig dag!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tycker det är bra att du har bestämt dig för att bli mer hälsosam och till på köpet gå ner några kilo. Du verkar göra ett bra jobb med det. Men 10 kilo? På de bilderna jag har sett behöver du verkligen inte gå ner 10 kilo. Var försiktig så det inte går för långt (:

2008-02-05 @ 13:25:05
URL: http://makemebreathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0