Städa - vila - fixa - slappa - diska

Så har det i stort sett sett ut sedan jag vaknade idag. Har inte varit så pigg att jag har kunnat köra stenhårt, eller konstakt, så det har blivit att man har plockat och donat lite, och vilat framför tvn eller lagt sig i sängen ett tag. Jag har dock hunnit:

* Diska en del
* Damma av lite ytor
* Rengöra skrivbordet och datorn inkl. tangentbord o.s.v
* Plocka undan och sorterat kläder
* Sortera och ställa in DVD-filmer som legat utanför sina fodral här och där.


Hade tänkt skura toaletten nu, samt diska någon laddning till samt rensa upp lite mer i sovrummet innan Sandra kommer hem 16.30~.

Jag har förresten gått ned ungefär 3kg under sjukdomen. Undrar hur mycket som är vätska som kommer tillbaka igen när jag väl blivit frisk. Resten är nog ren muskelförlust, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0