Thank you Thorn

Host. Idag fick jag iallafall ett läkarintyg och hostmedecin som skall vara bra som fan, så nu kanske jag snart är helt frisk. Jag och Sandra åkte förbi Transcom och visade intyget för Peter, en av mina gruppchefer, och sedan köpte vi två kycklingsallader och åkte hem. Jag var som klubbad och somnade nästan direkt vi kom hem och hade ätit, och sov i ~2 timmar, sköönt.

Nu tänkte jag dega framför tvn när Sandra är på spinning, och bara ta det lugnt. Efter hennes spinning ska vi handla på Coop och lite annat.

/ Johan

Kommentarer
Postat av: Ola

Hallå där, ska själv börja utbildas på Transcom i Norrköping på måndag så har kollat runt lite efter info om dom och trillade in på din blogg :) Hur länge har du jobbat där? Är du en "vanlig" supportsvensson eller har du avancerat sen dess?

2008-02-21 @ 22:12:04
Postat av: Johan svarar:

Ola: You've got mail! :)

2008-02-21 @ 23:20:29
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0