Ultralugn - mitt val idag

11.10: Godförmiddag! Jag är glad att min sjukdom börjar lugna ned sig, så jag kan fortsätta med mitt liv igen. Är fortfarande väldigt krasslig - hostar och har ont i halsen, täppt och rinnig i näsan omvartannat. I övrigt så känns det bra faktiskt! Nu går jag omkring som vanligt, även om min energinivå är mycket lägre än normalt.

12.34: Nu har jag fått i mig lite jordgubbsfil och jordgubbsmüsli, alltid gott. Har blivit värsta TV-förmiddagen för min del! Sitter just nu och tittar på The Simple Life "Interns" med Paris Hilton och Nicole Richie, haha. Har aldrig sett det förut, och tänkte såklart redan innan jag zappade över till det att det måste vara värdelöst, men faktum är att det var ganska kul. De flummar omkring och praktiserar på olika ställen och bevisar det som alla redan förstått, att de är nollor. Bra TV? Nja. Roande? För en halvkrasslig Johan som inte har bättre för sig - jadå.

/ Johan - the televisionist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0