Yeah work work

God morgon! Idag ska jag jobba 9.45-16.15, fick förlängt pass vilket inte är mig emot. Det innebär ju mera pengar! Har dock ingen lunch, så söta Johan ska skjutsa mig till jobbet och sedan åka och köpa något att äta till mig - det kallar jag service

Ikväll ska det städas, handlas mat och lagas mat. Jag har födelsedag imorgon, det kommer lite gäster och jag jobbar på dagen, så det måste fixas ikväll. Mamma, pappa och min släkt på mammas sida kommer. Har önskat mig lite smått och gott, så som presentkort, bodylotion, nagellack, skålar m.m

Ska åka till jobbet nu hur som helst :)
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Vicky

Grattis i förskott sötnöt :)

2008-02-02 @ 19:28:16
URL: http://vycki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0