Att anpassa sitt liv efter en 1x1m stor postlåda.

Hem - borde inte det vara den plats jag spenderar mest tid på? Om inte, så funderar jag på om jag inte borde folkbokföras i Box 164 i Kungsör - Transcom AB - min arbetsgivare och arbetsplats. Känns som att man är här jämt, man är bara hem och äter kvällsmat och sover, sedan åker man tillbaka. Helgerna springer iväg så fort man lyckats klara av en hård arbetsvecka, och tjoff, så är det måndag.

Jaja, nu ska jag inte vara sån. Snart är det lunch, och knappt halva arbetspasset är avklarat. Sedan får jag komma hem till min älskade Sandra och mysa i några timmar innan det är dags att sova igen. Det är de få timmarna hemma man lever för. Fritiden med de man gillar, göra det man gillar och bara leva.

Känner mig som en robot i veckorna, kanske förståeligt å andra sidan. Någon som känner samma sak?

/ Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0