Att prata i sömnen

Goddag! Idag ska jag göra något som är väldigt ovanligt i mitt liv. Nämligen pallra mig till skolan fast jag inte mår så bra. Vanligtvis skulle jag ha stannat hemma direkt men nu såhär sista terminen känner jag att jag inte orkar missa och kanske hamna efter.

Johan, den nattugglan, var uppe till över tre och spelade poker (som ni kan se på hans senaste inlägg). Så nu ligger han och sover djup. Räkna med att när jag petar på honom och säger "älskling jag åker nu"  kommer han med entusiastisk röst säga något i stl med: 

- Åh, titta! Det floppa triss! Yeees, jag fick fyrtal!!!!!!!
Samtidigt som han blundar och pekar ut i luften. Det skulle faktiskt inte vara första gången.

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0