En fisk, en film och två slitna själar

Jahapp! Denna Walk the Line som alla tycker är så bra ställdes inför rätta ikväll. Jag hade sett den innan trodde jag, men det visade sig att jag inte hade sett sista 35~ minuterna av den. Men inte ens efteråt när filmen, som sig bör, utvärderades fick den bra betyg. Vi hade ett ganska enigt beslut om att den fick inte mer än 5 på en tioskala.

Efter många slitsamma dagar med både hårt skolarbete och jobb så lutar åtminstone jag mig tillbaka och vilar en dag. Sandra, hon sliter på även denna helg med jobb och plugg. Vi tyckte dock verkligen att vi var värda en mysig kväll med god mat, och så blev det!

På tallriken hamnade ugnsbakade grönsaker och potatis samt citron/pepparlax med dubbla uppsättningar sås, citron- och dill för Sandra, jag valde hummersås - skaldjursfreak as I am!


418677-8

/ Johan

Kommentarer
Postat av: EnTillAxel

Agreed, Walk the Line är, trots guldkorn (typ, bra sång av Witherspoon, m.m.), väldigt överskattad.

2008-01-12 @ 09:21:43
Postat av: Lina

Walk The Line är ju jääättebra juu!
Kul blogg!=) Roligt att båda skriver!

2008-01-12 @ 13:34:18
URL: http://linaodhe.blogg.se
Postat av: Johan

Lina: Tack! Joo, vi har ju bloggen ihop som par, så vi kommer att fortsätta skriva dubbla inlägg :))

2008-01-12 @ 13:47:15
URL: http://ungsambo.blogg.se
Postat av: Emilia

vadå inte bra ?! :O *grr* EJ överskattad. MKT bra gjord etc. Helt otrolig ju. Jaja, alla har väl inte samma smak och tycke :P Då skulle ju allt vara oerhört tråkigt o inte ha något att tjabba om :S haha

kul o läsa denna bloggen =)

2008-01-13 @ 20:09:48
Postat av: Sandra svarar

Emilia: Smaken är som baken, delad. Och tur är väl det :)

Roligt att höra att du tycker om vår blogg!

2008-01-14 @ 22:21:18
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0