Full med energi och snart med lax

Vaknade vid nio i morse och skuttade ur sängen, upp och gympade till Trimvideon med Susan Lanefelt - ni vet hon som är med i Let's dance? Efter det kokade jag ägg medan jag duschade, sen frukost framför datorn och efter frukosten iväg till jobbet.

Idag är det dag 17 av Mål 2008 och det är söndag vilket innebär utvärdering av veckan.

Träning

~ Var med på idrotten i skolan - och kämpade faktiskt
~ Totalt 40 min promenad - helt okej med tanke på sjukdom
~ 25 minuter till Trimvideon - nästa gång blir det hela videon
Mat
~ Kunde ha skippat kycklingbaugetten
~ För mycket mellanmål i måndags
~ I övrigt JÄTTEBRA!

Är riktigt nöjd med veckan när det gäller maten, har tyvärr inte kunnat träna så mycket men det tar jag igen kommande veckor! Mätte mig idag också och det ser riktigt bra ut.

Nej, nu ska jag åka ut till mamma & pappa på middag, ska få lax som jag älskar. Tänkte passa på att väga mig där också, eftersom vi inte har någon våg här hemma :)

// Sandra

Kommentarer
Postat av: amelie

duktiga du! :) du får säga vad vikten är sen :)

2008-01-20 @ 17:26:02
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0