"Jag kan inte kolla på tevä, ämäsän funkar inte häller!"

DIS - Disturbance in Service. Idag är Eskilstuna drabbad av en driftstörning på kabeltv-nätet, och därmed kabel-bredbandsnätet. Vem tror ni det drabbar? Jo, mig. Jag måste ta emot alla dessa;

"Vaffö funka inte breebande?"
"Bor du i Eskilstuna?"
 "aaaa"
"Vi har ett problem fr.."
"Meh faaaanrå....ååh...."
"Så då vet du iallafall, och vi arbetar ju på att lösa det så snabbt som möjligt."
"Mhm *klick*"

Jaja, det är bara att knega på och se alla jobbiga Eskilstunabor som "brushor" istället för jobba fanskap :)

PS: Totte var också påverkad av driftstörningen *fnissar elakt*

/ Johan

Kommentarer
Postat av: amelie

tv;n funkade ju inte när jag skulle kolla imorse =( saaadface :P

2008-01-24 @ 14:46:24
URL: http://ameliepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0