Kom igen, lite till, you can do it!

Aaaah! Sista arbetsdagen denna tio-pass-i-rad-period. I och för sig jag själv som försatt mig i den sits, men nu känns det verkligen segt att kliva upp och släpa sig till jobbet vill jag lova. Idag får jag god lust att ställa kaxiga motfrågor till kunderna. Något i stil med;

"Ja hej! Jo det är såhär, att jag har problem med mitt ADSL"
"Och?"

eller

"Ja, mitt bredband går så långsamt! Jag kommer bara upp i 18mbit fast jag betalar för 24!"
"Men snälla gubbe, vad fan ska du ens med bredband till?"


Jag menar, egentligen? Okej att man ska betala räkningar och surfa lite porr som ensamstående 85-åring (oh yes, they do), men när man sitter och pratar med "Olga" 81 som gråter för att aktiveringen på hennes 100mbit-lina infaller en dag senare än väntat, då börjar man undra.

Nej, det är bara att sluta ögonen, tackla dem med samma trevliga stämma gång på gång på gång. Eller, så säljer jag ett smaskigt mobilt bredband till dem. Då kan de garanterat inte surfa.

Dags att åka! Lejters!

// Johan

Kommentarer
Postat av: totte

"Eller, så säljer jag ett smaskigt mobilt bredband till dem. Då kan de garanterat inte surfa."

HAHAHAHAH

lilla skrattet på mossvägen där kan jag säga xD

2008-01-11 @ 11:49:18
Postat av: Johan

Totte: :D:D

2008-01-11 @ 12:05:16
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0