Kommer smygandes - bygger berg!

DISK - ett ord vi alla utflyttade ungdomar är familjära med. Nu när jag har en helt ledig dag är det självklart dags att tackla monstret. Vi brukar vanligtvis vara ganska bra på att hålla undan, men som veckan sett ut så är det förståeligt att det bunkrats upp en hel del.  Som pepping dundrar min "Ultimate Metal" (blandade metalfavoriter) på riktigt hög volym. Och ja - nu får grannarna tillbaka för all jäävla trance och jag vet inte allt vad det heter som de spelar var och varannan kväll :)))

Nej, nu sliter Children of Bodom - Hatebreeder mig tillbaka till diskvattnets härliga värme igen! Vi hörs av senare, ok?

/Johan

plock

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra fråga:P kan tyvärr inte ge nått bra svar...

2008-01-12 @ 23:12:03
URL: http://linaodhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0