Liten och ensam

Skönt! Torsdagen och fredagen innan långhelg är man alltid ledig som fast anställd på Tele2-Supporten. Det vill säga att jag både lördag och söndag kommer jobba 8.45-21.15 - roligt! Då får man två dagar att vila på, och det är väl ungefär det jag gör nu. Känner mig iallafall piggare än vad jag gjorde igår, vilket känns bra. Har förmodligen ingen sjukdom iallafall.

Idag hade jag tänkt göra en kombination av nytta och nöje.

Nytta:

* Diska, åtminstone en hel del
* Påbörja sortering av räkningar/värdepapper
* Åka till Willys och handla och dona


Nöje:

* Spela ett par sit&goes
* Spela en turnering i lagom prisklass (om tid finns)


Skulle även vilja ta en promenad, då det vore bra med lite frisk luft, men jag tror inte att det varken är ett smart drag iom hur tung jag var i kroppen/huvudet igår.

Hur ser din dag ut? :)

/ Johan

Kommentarer
Postat av: Markus

Får man fråga om du gör några pengar på pokerspelandet?^^

2008-01-18 @ 01:14:54
URL: http://elmafoto.se
Postat av: Johan svarar

Markus:

Klart det händer att man plockar ut en slant, men det är isåfall som bonus. Det är bara för skojs skull.

2008-01-18 @ 01:35:37
URL: http://ungsambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0