Man kan ju undra om han börjar bli beroende

Klockan är runt fem på morgonen (bara så ni vet kom Johan hem vid två i natt efter att ha spelar poker). Jag vänder mig om i sängen och råkar dra täcket från Johans axel där han ligger och sover så sött. Då vaknar han till (kan man i alla fall tro till en början) och säger:

-"Vi ligger åt fel håll"
-"Vadå åt fel håll?"
Johan pekar ut i luften och ritar ett vågrätt streck.
-"Ja, vi spelar väl en turnering?"
-"Vadå turnering?" undrar jag
-"Ligger vi inte snett?"
Då tröttnar jag och svarar
-"Jag ligger i alla fall rakt i sängen"

Johan blir tyst och vi båda somnar om, jag med ett leende på läpparna (med tanke på hur söt han är) och Johan helt omedveten om hur söt han nyss var.

Ha en bra dag allesammans!
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0