När nattsuddar'n sover & sömntutan är vaken

Mitt första inlägg i vår nya blogg som jag och Johan har tillsammans. Det är kul med något nytt och på det här viset blir det ju fler inlägg. Dock är jag lite olydig just nu, har inte frågat om lov ifall jag fick öppna bloggen ikväll. Men efter att jag har sovit på soffan under kvällen när Johan har fixat med bloggen och spelat poker, så blev det så att han somnade först, trots att jag brukar vara den som först stänger kontoret för dagen (tillfälligt stängt räknas inte). Så efter att ha donat klart med lite småpill på bloggdesignen rycker det för mycket i mina bloggskrivarfingrar, så jag ger mig själv tillåtelse att dikta ihop ett litet inlägg - innan jag kryper ner under dubbeltäcket och myser loss.

Tyvärr finns det mer än en dålig sak med att den ena däckar ihop före den andra - man missar tandborstmyset. Så var också fallet ikväll. Johan borstade tänderna själv och jag satt här vid datorn, nördade och gick miste om att stå och kramas, smeka varandra lätt på ryggen och samtidigt borta tänderna.

Men nej, nu måste även jag slå ihop ögonlocken så jag orkar med morgondagen!
Tråkigt blir det dock att borsta tänderna ensam, det är liksom svårt att krama sig själv, smeka sig på ryggen och samtidigt borsta tänderna..

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ÅH.
Söta människor.

2008-01-22 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0