Promenad, russinfingrar och derivata

Tog nyss ett långt och härligt bad. Hade tänkt att skrubba mig lite, ha ansiktsmask och lite annat pyssel. Men efter bara fem minuter så var jag borta, försvunnen, inte vid medvetande längre. Jag somnade och sov i 40 minuter och snacka om att det var skönt - lite ont för nacken bara men sånt får man ta ;)

Idag har jag även hunnit med en promenad, och nej jag åkte inte till skolan - jag mår inte så bra. Börjar dock bli bättre nu, och det känns skönt. Imorgon har jag ingen skola, då jag har fått ledigt för att det är inventering på jobbet. Jobbar då 7-14 och när jag kommer hem så blir det plugga (som vanligt).

Nu ska jag dricka lite te och plugga lite Matte C, har prov på torsdag!
Ha en bra eftermiddag!
// Sandra


Kommentarer
Postat av: Johan

sandra är allt en liten hypokondriker?! :D

2008-01-23 @ 23:46:30
URL: http://vidners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0