Sitta i skolan och nöta som en annan plugghäst

Nej, nu ger jag mig. Har suttit och arbetat med mitt projektarbete i nästan två timmar och jag börjar bli trött. Måste dock säga att det är jätteskönt att ha fått lite gjort, för nästa fredag har jag bestämt mig för att det ska vara klart. Idag har jag valt ut vilka bilder som ska visas. Som nämnt tidigare ska jag alltså visa upp Johans bilder, ska ha en digital fotoutställning. Jag har även börjat skriva texten och börjat på min prisundersökning.

Men nej, nu längtar jag hem, hem till Johan och mig. Och jag längtar efter Johan, men han kommer inte hem fören vid halv elva. Sånt är livet. Ska hem och göra lite nytta, städa och annat vardagligt.

418677-2
Min underbara Johan! 11 månader, 20 dagar och jag är fortfarande nykär <3

// Sandra

Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte lägga upp bilderna som du ska ha med så man får se? :)

2008-01-30 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0