Var är min städ&pluggrobot?

Jo, han är och jobbar ;) Nej,skämt åsido. Men de senaste dagarna har Johan varit underbar och städat massor och hjälpt mig med att plugga - riktigt lyxigt

Idag vaknade jag pigg och full med energi
, tyvärr vände det och nu tror jag att jag håller på och bli sjuk. Ska ta det lugnt, men det finns ju så mycket att göra - egentligen. Som alla vet så är julen slut och ska ut, dock är det roligare att plocka upp saker än att plocka ner. Lite samma sak, fast tvärt om är det med plugg. Det är inte roligt att nöta in, men kul att få ut någonting av det.

Hur som helst så finns det en hel del att göra i vårt hem - trots att det "bara" är en lägenhet. Man behöver aldrig känns sig rastlös eller sysslolös då det finns både roliga saker och mindre roliga saker att fixa med. Att torka disk är en av de saker jag tycker sämst om, känns som om det inte gör någon nytta. Men att laga mat och dona med saker kring det, är en av de sakerna jag tycker bäst om! För att inte tala om inredning, I love it :)

image15

Nej nu känns soffan, en kudde och en filt lockande för mitt onda huvud och min ömande kropp. Hörs kanske av senare!

// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0