Vardagslivet gör sig tydligt påmint

Dåligt med uppdatering - det har varit mycket att göra. Började jobba 7.00 imorse men hade turen att få sluta tidigare så jag gick hem 12.45. Väl hemma blev det lite pillande med min "hemsida" http://sandra.hermanssson.se , sen har jag pluggat matte till provet imorgon och tränat litegrann.

Tyvärr måste jag erkänna att mitt liv är väldigt tråkigt att skriva om just nu, det är bara plugg och jobb för nästan hela slanten. Som tur närmare det sig dock helg och jag är ledig från jobbet - aldrig från plugget.

Ska dra mig ut till köket nu och äta pastasallad som Johan hade med sig hem.
Trevlig kväll :)

// Sandra

Kommentarer
Postat av: rogic

Du måste betala 120 kr för flaket den här veckan, det är ett måste.

2008-01-23 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0