Att komma in i jobblunken och få lite förtjänad ledighet

Äntligen är jag inne på min "sista" jobbvecka, eller inte sista egentligen men sista veckan utan ledigt. På fredag när jag har jobbat klart kl. 19.00 har jag avverkat 41 dagar av jobb, jobb och åter jobb. Fast värt är det helt klart! Det fick jag en försmak av i fredags, då min hittills största lön kom in på kontot =D Trots att jag bara jobbade 15 dagar i juli fick jag inte jättemycket mindre än Johan, fast då ska det påpekas att jag tyvärr inte betalar full skatt. Men ändå, att jobba inom handels (särskilt helger) ger riktigt klirr i kassan!

Nej, nu till något roligare kanske? Jobb får man ju nog av när man jobbar själv! I lördags var vi som sagt på Malma marken, som Johan nämnde, och vi hittade faktiskt lite kul saker. En ny plånbok till Johan, 2 par gardiner (kök & datarum) och en "viltkasse" som innehöll renkorv, vildsvinskorv och älgkorv. Mums.

Annars då? Hur är det med er läsare? Vad vill ni läsa mer om här i vår blogg? Jag ska verkligen försöka ta tag i bloggandet igen, men det har inte känts så kul då det enda jag typ har att skriva om är jobb. Ändring och skärpning ska det bli =)

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0