Glädjerus

Ändrade planer! Det blev ingen promenad imorse, jag hamnade på balkongen i solen istället plus att jag donade lite här hemma. Men nu har jag i alla fall varit på gymmet och tränat, kändes skönt! Är verkligen peppad till tusen nu och det är av en speciell anledning.
Nämligen:

Januari 2008 - Juli 2008

Helt ärligt så har jag inga ord nästan, jag är bara så glad! Och peppad på att få bort det sista och vara i absolut toppform. Som jag har kämpat från och till, då är det verkligen skönt att se resultat. Dock väger jag inte så mycket mindre från bild ett till bild två. Som mest gick jag ner 5,5kg men nu skiljer det faktiskt bara 3,5kg på bilderna MEN det är tack vare posten. I och med tungt dagligt arbete har jag nog byggt en hel del muskler men ändå förlorat fett, vilket är underbart!

Jag ska verkligen "KEEPA UP THE GOOD WORK" =D
/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Ellen

Shit, vilken skillnad! Du var iofs snygg som attan på första bilden också, men jag förstår peppen! :D HEJA HEJA HEJA! :D

2008-07-29 @ 11:55:34
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/
Postat av: trex

Riktigt stor skillnad, tror nog den största är hållningen. Hur du vågar visa upp din kropp och framför allt att du inser att du är RIKTIGT FIN! =)

Hoppas du får en bra dag

2008-07-29 @ 13:33:42
URL: http://trex.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt bra jobbat :) Även om jag tycker du är fin innan som efter. Men jag vet att det handlar om att trivas med sig själv :)

2008-07-29 @ 22:01:44
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: ina

Tyckte du var minst lika fin innan som nu, och inte för att man ser så mycket på två små bilder, men din kroppshållning är bättre på efterbilden :)

2008-07-30 @ 22:03:12
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: linnea

jäklar du! bra jobbat dära önskar att jag också kunde ta tag i tränandet, men icke ;D kämpa vidare, du är grym tjejen!

2008-08-04 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0