Ljuva morgonstunder

God morgon! Solen skiner, jag är pigg och glad och jag har en bra dag framför mig. Om en liten stund ska jag ta mig ut på en promenad med Kent i lurarna och pengar i fickan (på vägen hem tänkte jag nämligen gå förbi affären och se om det finns små foliepajformar så jag kan göra lite paj och frysa in).

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen, blir nog gymmet idag om det inte är alldeles för varmt. Igårkväll stack Johan och jag ut och joggade tillsammans - jättemysigt! Skönt också är att min lust till att laga mat har kommit tillbaka, har varit lite lat på sista tiden men nu jäklarns är vi på G igen!

Det som händer mer idag är städa, sola och åka till Johans mamma ikväll och äta grillat. Jag ska även ringa min egen mamma och se om hon har lust att gå på Tuna park med mig idag, innan jag börjar jobba. Men hur som helst, vilken toppen dag det känns som om det kommer att bli!

Talk to you later!
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem har haft lust att laga mat i denna värmen? Inte jag iallafall...

2008-07-30 @ 06:57:06
URL: http://http//:www.mammajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0